Trzy prelekcje, kameralne grono ludzi biznesu, networking i wspólna wymiana doświadczeń – w Rzeszowie po prawie dwuletniej przerwie, na kalendarze biznesowych wydarzeń powróciło spotkanie Meetup Biznes Hub, czyli inicjatywa powstała podczas konferencji Kolbuszowa 2.0. Wydarzenie odbyło się 29 września w rzeszowskim Teatrze Przedmieścia, zaś jego organizatorami byli Kuźnia e-biznesu oraz Koala Marketing. W trakcie Meetup’u wygłoszono trzy prelekcje w tematyce media relations, psychologii biznesu, a także kampanii remarketingowch na Facebooku.

Trzy prelekcje, trzy tematy i troje ekspertów

Pierwszą prelekcję poprowadził Damian Jemioło, który na co dzień zajmuje się dziennikarstwem i copywritingiem. Co więcej Damian prowadzi także własny podcast „marketing przegadamy” i pracuje między innymi w "Nowym Marketingu". W trakcie prelekcji uczestnicy dowiedzieli się w jaki sposób budować swoją markę eksperta oraz poznali zasady formułowania informacji prasowej.

Psychologia biznesu to tematyka drugiej prelekcji, podczas której poruszone zostało zagadnienie inteligencji emocjonalnej. Prelekcję poprowadziła psycholog biznesu Magdalena Prokop. Dokładna analiza typologii kompetencji emocjonalnych, pozwoliła uczestnikom zrozumieć jakimi emocjami kierują się w swojej codziennej pracy.

Trzecia i ostatnią prelekcją, był krótki i treściwy wykład Marcina Ziobro o kampaniach remarketingowych na Facebooku. Pixel Facebooka, planowanie kampanii i wyszukiwanie właściwej grupy docelowej, to główne przesłanie tej prelekcji. Warto podkreślić, że prelegent, czyli Marcin Ziobro jest jednym z członków Koala Marketing.

Podsumowanie

Meetup Biznes Hub 4 Reaktywacja okazało się bardzo wyczekiwanym wydarzeniem, ponieważ frekwencja uczestników była zadowalająca. O randze wydarzenia mogą świadczyć także liczni patroni medialni i partnerzy eventu, tacy jak MamStartup, Startup Voice, restauracja Kozlovna czy NowyMarketing. Co więcej, wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym Prezydenta Miasta Rzeszowa.

Tak duże zainteresowanie wydarzeniem pokazało organizatorom, że pomysł comiesięcznych spotkań, jest strzałem w dziesiątkę.